תקלות במערכת DPF (מסנן חלקיקים)

רוצים שנחזור אליכם?

התקשרו:

או שלחו הודעה:

מסנן חלקיקי דיזל (diesel particulate filter) או בקיצור DPF, הוא חלק ממערכת הפליטה, הוא מרכיב חשוב במנועי דיזל מודרניים ומשמש להפחתת פליטות מזיקות. כאשר מתרחש כשל ב-DPF, זה יכול להוביל להפחתת ביצועי המנוע, ואף לכיבוי מנוע.

מה גורם לתקלה ב-DPF?

סיבה אפשרית אחת לכשל ב-DPF היא מסנני DPF סתומים. מסנני ה-DPF אחראים ללכידת פיח וחלקיקים אחרים מגז הפליטה, ואם הם נסתמים, זה עלול לגרום לכשל ב-DPF. בדיקה וניקוי קבוע של מסנני DPF יכולה לסייע במניעת בעיה זו.

סיבה אחרת יכולה להיות חיישני DPF פגומים. חיישני ה-DPF אחראים על ניטור מצב מסנני ה-DPF והפעלת התחדשות DPF בעת הצורך. במצב שהחיישנים פגומים, זה עלול לגרום לכשל ב-DPF. ויש להחליפם בהקדם האפשרי.
התחדשות DPF פגומה היא סיבה אפשרית נוספת לכשל DPF. התחדשות DPF היא תהליך שעוזר לשרוף פיח עודף ולמנוע כשל ב-DPF. אם חידוש ה-DPF אינו פועל כראוי, ייתכן שיהיה צורך לבצע טיפול או החלפה.
אם אתם חווה כשל במערכת ה-DPF או שיש לכם חששות כלשהם, חשוב להתייעץ עם בעל מקצוע לסיוע נוסף. 

מה לעשות אם יש לי תקלה במערכת ה-DPF?

כשל במערכת ה-DPF יכולה להיות בעיה מתסכלת עבור כל בעל רכב דיזל. על ידי הבנת הסיבות הפוטנציאליות ונקיטת צעדים למניעת כשל ב-DPF, כגון בדיקה וניקוי קבוע של מסנני ה-DPF והחלפת חיישני DPF פגומים, תוכלו לעזור לשמור על הפעלת הרכב שלכם בצורה חלקה. המומחים אצלנו בסדנא יהיו יותר משמחים לעזור לכם בתהליך, ולפתור את התקלה בהקדם האפשרי.

רוצים שנחזור אליכם?

צרו קשר בטופס הבא וניצור איתכם קשר בהקדם האפשרי

התקשרו:

או שלחו הודעה: