תיקון רכב שלא מתניע לאחר תאונה

רוצים שנחזור אליכם?

התקשרו:

או שלחו הודעה:

לאחר תאונת דרכים, אין זה נדיר שהרכב יחווה כשל בהתנעה. זה יכול להיגרם ממגוון סיבות, לרבות נזק למערכת החשמל, נזק למנוע או נזק לחלקים אחרים של המכונית.

למה הרכב לא מתניע לאחר תאונה?

אחת הסיבות השכיחות לכשל בהנעה לאחר תאונה הינו נזק פיזי למצבר. המצבר אחראי לספק את הכוח החשמלי הדרוש להתנעת המנוע, ואם הוא ניזוק בתאונה, ייתכן שהוא לא יוכל יותר לספק את הכוח הזה. במקרה זה, יהיה צורך להחליף את המצבר כדי שהמכונית תתניע.

סיבה שכיחה נוספת לכשל בהתנעה לאחר תאונה היא נזק למנוע המתנע (סטרטר). מנוע ההתנעה אחראי להפיכת המנוע ולהנעתו, ואם הוא ניזוק, יתכן שהמכונית לא תתניע. ייתכן שהסיבה לכך היא נזק פיזי למנוע הסטרטר עצמו, או שהוא עלול להיגרם מנזק לצמות חשמל החשמלי המחבר את מנוע הסטרטר לשאר מערכת החשמל של המכונית.

גורמים אחרים לכשל בהתנעה לאחר תאונה עשויים לכלול נזק למנוע עצמו, כגון מוטות חיבור מכופפים או בלוק סדוק, או נזק לחלקים אחרים של המכונית, כגון תיבת ההילוכים או מערכת הדלק, לעיתים גם בעקבות התאונה, מתרחשת נעילה למחשב ההנעה.

מה לעשות אם הרכב שלי לא מתניע אחרי תאונה?

אם המכונית שלכם חווה כשל בהתנעה לאחר תאונה, חשוב לבצע בדיקה של בעלי מקצוע בהקדם האפשרי. הם יוכלו לאבחן את הבעיה ולהמליץ על התיקונים הנדרשים. חשוב גם לתקן כל נזק אחר לרכב שלכם, שכן זה יכול לעזור למנוע התרחשות בעיות נוספות.

כשל בהנעה לאחר תאונה הוא בעיה נפוצה שיכולה להיגרם ממגוון גורמים. אם אתם נתקלים בבעיה זו, אל תהססו להביא את רכבכם לסדנא שלנו בהקדם ולתת למומחים שלנו להחזיר אתכם לכביש בבטחה ובמהירות.

רוצים שנחזור אליכם?

צרו קשר בטופס הבא וניצור איתכם קשר בהקדם האפשרי

התקשרו:

או שלחו הודעה: