תקלה במערכת EGR

רוצים שנחזור אליכם?

התקשרו:

או שלחו הודעה:

אם אתם בעלים הגאים של רכב מונע בדיזל, אולי שמעתם על EGR, או מיחזור גזי פליטה (Exhaust gas recirculation).
EGRהוא מרכיב קריטי במנועי דיזל מודרניים ומשמש להפחתת פליטות מזיקות. כאשר יש תקלה ב-EGR, זה יכול להוביל להפחתת ביצועי המנוע, כיבוי מנוע ואף לגרום לנזק עמוק יותר שיצריך תיקונים יקרים ומיותרים.

מה גורם לתקלה במערכת ה-EGR?

אחת הסיבות הפוטנציאליות לכשל במערכת ה-EGR היא שסתומי EGR סתומים. שסתומי ה-EGR אחראים להחזרת חלק מגזי הפליטה חזרה אל המנוע כדי להפחית פליטות. אם השסתומים נסתמים, זה יכול לגרום לתקלה, והפיתרון לכך הוא ביצוע ניקוי יסודי של שסתומים אלו.

סיבה אפשרית נוספת לכשל במערכת ה-EGR היא חיישני EGR פגומים. חיישני ה-EGR אחראים לניטור מצב שסתומי ה-EGR והפעלת התחדשות ה-EGR בעת הצורך. אם החיישנים פגומים, זה עלול לגרום לכשל ב-EGR ויש להחליפם בהקדם האפשרי.

התחדשות EGR פגומה היא סיבה פוטנציאלית נוספת לכשל במערכת ה-EGR. התחדשות ה-EGR הינו תהליך שעוזר לשרוף פיח עודף ולמנוע כשל במערכת ה -EGR. אם חידוש ה-EGR אינו פועל כראוי, ייתכן שיהיה צורך לבצע טיפול או החלפה.

מה לעשות אם יש לי תקלה במערכת ה-EGR?

כשל במערכת ה-EGR יכול להיות בעיה מתסכלת עבור כל בעל רכב דיזל. על ידי הבנת הגורמים הפוטנציאליים ונקיטת צעדים למניעת כשל במערכת ה-EGR, כגון בדיקה וניקוי קבוע של שסתומי ה-EGR והחלפת חיישני EGR פגומים, אתם יכולים לעזור לשמור על הפעלת רכבכם בצורה חלקה. אם אתם חווים כשל ב מערכת ה-EGR או שיש לכם חששות כלשהם, אל תהססו להביא את רכבכם לסדנא שלנו בהקדם ולתת לצוות המנוסה שלנו להחזיר אתכם לכביש בבטחה ובמהירות.

רוצים שנחזור אליכם?

צרו קשר בטופס הבא וניצור איתכם קשר בהקדם האפשרי

התקשרו:

או שלחו הודעה: